| 1. | Ik kan de grafiek van een lineaire formule tekenen. |
| | |
| 2. | Ik weet dat een lineaire formule ook uit andere letters dan x en y kan bestaan. |
| | |
| 3. | Ik kan de formule van een lijn opstellen a.d.h. van een grafiek. |
| | |
| 4. | Ik kan de termen in een lineaire vergelijking overbrengen. |
| | |
| 5. | Ik kan een lineaire vergelijking oplossen. |
| | |
| 6. | Ik kan een lineaire vergelijking met haakjes oplossen. |
| | |
| 7. | Ik kan een lineaire vergelijking met breuken oplossen. |
| | |
| 8. | Ik kan het snijpunt van twee lineaire formules berekenen. |
| | |
| 9. | Ik weet wat een lineaire ongelijkheid is en kan een eenvoudige vorm oplossen. |
| | |
| 10. | Ik weet wanneer bij het oplossen van een lineaire ongelijkheid het teken omklapt. |
| | |
| 11. | Ik kan alle lineaire ongelijkheden oplossen. |
| | |
| 12. | Ik begrijp wat een functie is. |
| | |
| 13. | Ik ben bekend met de haakjesnotatie. |
| | |
| 14. | Ik kan werken met een lineaire functie. |
| | |
| 15. | Ik kan de snijpunten van lineaire functies berekenen. |
| | |
| 16. | Ik weet wat getallenparen zijn in een vergelijking met twee variabelen. |
| | |
| 17. | Ik kan een grafiek tekenen bij een vergelijking met twee variabelen. |
| | |
| 18. | Ik kan een vergelijking met twee variabelen herleiden tot de vorm y = ax + b. |
| | |