| 1. | Ik weet hoe ik een interval moet noteren |
| | |
| 2. | Ik ken de verschillende soorten van stijgen en dalen |
| | |
| 3. | Ik kan een toenamediagram maken bij een grafiek |
| | |
| 4. | Ik kan een grafiek tekenen bij een toenamediagram |
| | |
| 5. | Ik kan een toenamediagram tekenen bij een formule |
| | |
| 6. | Ik kan de gemiddelde verandering op een interval berekenen |
| | |
| 7. | Ik kan de differentiequotiënt op een interval berekenen bij een grafiek |
| | |
| 8. | Ik kan de differentiequotiënt op een interval berekenen bij een formule |
| | |
| 9. | Ik kan de snelheid op één moment benaderen |
| | |
| 10. | Ik kan steilheid van een grafiek op een punt benaderen m.b.v. het tekenen van een raaklijn |
| | |
| 11. | Ik kan de formule van de raaklijn aan een grafiek opstellen m.b.v. de GR |
| | |
| 12. | Ik kan de hellinggrafiek schetsen |
| | |
| 13. | Ik kan de hellinggrafiek plotten op de GR |
| | |
| 14. | Ik kan de afgeleide functie bepalen(1) |
| | |
| 15. | Ik kan de afgeleide functie bepalen(2) |
| | |